Uw administratie

Mijn Pensioenadministratie

AZL voert namens Pensioenfonds DHL de administratie uit.  De personeelsgegevens die wij nodig hebben voor de pensioenadministratie levert u digitaal aan via Mijn Pensioenadministratie

U ontvangt een digitaal bericht als er documenten voor u klaar staan of als we u willen wijzen op een actie. Dat betekent dat u een e-mail ontvangt, maar ook via ‘Taken’ en 'Berichten' in de omgeving zelf. Ook uw premienota ontvangt u vanaf nu uitsluitend digitaal.

Gegevensaanlevering

In Mijn Pensioenadministratie zijn schermen, functies en menu’s erop toegespitst u te helpen uw weg te vinden, acties te volbrengen en onjuiste gegevensinvoer zoveel mogelijk uit te sluiten.

Dashboard. Geeft u een compleet beeld van de pensioenadministratie namens uw bedrijf en helpt u om snel afwijkingen vast te stellen. Ook ziet u hoe de status van uw acties, bijvoorbeeld of u bij bent met betalingen.

Actiegids. Een geheugensteuntje dat u vanaf iedere plek kunt aanroepen. De gids haalt berichten en (systeem)taken op die voor uw bedrijf van belang zijn. Bijvoorbeeld als er een betaling nodig is of als er wijzigingen klaar staan in de verzendlijst. Ook kunt u zelf een taak aanmaken als herinnering. Komt u er even niet uit? Dan zijn er helpfuncties binnen handbereik.

Inloggen met eHerkenning

In Mijn Pensioenadministratie logt u in met eHerkenning. Meer informatie over het aanvragen van of inloggen met eHerkenning leest u op onze speciale informatiepagina.

Hebt u vragen? Neem dan contact met ons op.